واشـــامه

گــاه نوشت های یک نیمچه مجری
سکانس اول
واشـــامه

این منم. فهیمه سادات حقانی
نه این وری هستم نه آن وری من فقط یک «اصولگرای اصلاح طلب»م و حامی سرسخت ولایت
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مجری برنامه های مناسبتی و آیینی.
پل ارتباطی بین من و شما : F.haqani@chmail.ir

***
«واشامه» به معنای روسری و مقنعه است

دسته بندی نوشته هایم
شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ق.ظ

فقــــر!؟

فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه !

فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه‌ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما ماجرای خیانت معاویه به امام حسن رو یه بار هم نخونده باشی !

فقر اینه که 9 بار مکه رفته باشی و هنوز یک بار تفسیر قرآن رو نخونده باشی!

فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی !

فقر اینه که بچه های ما اسپایدر من و بتمن و اسمورفها رو بشناسن و عکس اونارو رو لباساشون داشته باشن ولی از همت و بابایی و زین الدین و چمران هیچ خبری نداشته باشن ! ...جان تو!!!

لحظه هاتون پر از عطر خدا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۷

نظرات  (۳)

فقر،شب را بی غذا سر کردن نیست....
فقر،روز را بی اندیشه سر کردن است....
یا علی....
در پناه حق....
سلام....
یک.چه خبر از تست ها؟؟؟؟؟
دو.آدرس فرستادن تست اجراهستش....البته فکر کنم باید عضو بشیم که من شدم....آدرس ایمیل که taj.banoo@yahoo.comو رمز عبور03851024....
سه.اون آهنگ خالی که میخواستید رو تست بزارید هوایی شدی از محسن یگانه است...بعد اگه تیکه خالیش رو جدا کردید...برای من هم بیارین....
ممنون...
راستی آخرین خبر ها رو بهم بدید.....
موفق و پیروز....
بوووووووووووووووووس
سلام...
ممنون که من رو لینکیدین....
الآن وقت نکردم.....
ولی در اولین فرصت میلینکمتون....
ممنون...