واشـــامه

گــاه نوشت های یک نیمچه مجری
سکانس اول
واشـــامه

این منم. فهیمه سادات حقانی
نه این وری هستم نه آن وری من فقط یک «اصولگرای اصلاح طلب»م و حامی سرسخت ولایت
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

مجری برنامه های مناسبتی و آیینی.
پل ارتباطی بین من و شما : F.haqani@chmail.ir

***
«واشامه» به معنای روسری و مقنعه است

دسته بندی نوشته هایم
يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

خندوانه با حضور پرزیدنت حسن

از رئیس جمهور اینه که چند بهت بدن دست از سر ملت ایران بر میداری؟

روحانی: در این 4 سال بهترین امنیت را در کشور شاهدیم

من: چرا باید امنیتمون رو مختل کنند؟ آب تو دل دشمن تکون نمی خوره ولی اوامرش داره اینجا، مو به مو اجرا می شه ..



مجری صحبت از کرد؛ روحانی گفت یه لحظه فکر کردم داری درباره سوال میکنی!!!!!
خیلی ترسیده بود:)))))

احتمالا این رو نخونده منتشر کردند،مثل همون ،که نخونده تاییدش کردند😏...

به نظرم مهمترین سوال امشب مجری‌های صدا و سیما از روحانی باید این باشه

قبل از خداحافظی از مردم ، به موزه دورهمی چی هدیه میدید؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲